.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی ناپدید شدن زن جوان انجام می‌گیرد؛
بازرسی از تمامی مسیرهای فرعی ساری ـ نکا
فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از ناپدید شدن یک زن جوان در شهرستان میاندورود، تمامی مسیرهای فرعی از نکا تا ساری بازرسی می‌شود. خبرگزاری فارس: بازرسی از تمامی مسیرهای فرعی ساری ـ نکا  

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، هفته گذشته اهالی این شهرستان در پی ناپدید شدن یک مادر جوان، در محل پلیس‎راه ساری ـ نکا و همچنین در مقابل فرمانداری این شهرستان به نشانه اعتراض از ناامنی در منطقه، تجمع کردند.

سردار مسعود جعفری‎نسب در این‎باره به خبرنگار فارس، گفت: تلاش‌ خود را در تمامی زمینه‎ها انجام می‌دهیم و تنها چیزی که خبر داریم این است که این خانم سوار ماشین عبوری شده و آثاری از آدم‎ربایی، سرقت و قتل دیده نمی‌شود.

وی افزود: تا زمانی که ردی پیدا نشود، اظهارنظر خاصی نمی‌توان کرد؛ تنها مدرک ما این است که چند نفر خانم مشاهده کردند که این خانم سوار ماشین شده است.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: تحقیقات همه‌جانبه درباره امور جنایی، مفقودی و موضوعات مختلف در حال رسیدگی است که در صورت نتیجه به سمع و نظر مردم می‌رسد.

جعفری‌نسب در ارتباط با تجمع مردم مقابل فرمانداری، بیان کرد: در این راستا نیز در میان مردم حضور یافتیم و یک‌سری اطلاعاتی از عملکرد پلیس در اختیار مردم قرار دادیم.

وی تصریح کرد: از صبح روز دوشنبه 21 اردیبهشت‎ماه با همکاری یگان ویژه و نیروهای هلال‌احمر تمامی مسیرهای فرعی از نکا تا ساری مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران درباره شایعه کشف جسد در پارک شهید زارع ساری، گفت: این موضوع صحت ندارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 ارديبهشت 1394
بعد از این همه مدت ایست بازرسی چه تاثیری داره ،اون زن بدبخت که معلوم نیست چه بلایی سرش اومده ،بیچاره اون نوزاد دوماهه
علی 22 ارديبهشت 1394
واقعا متاسفم برای سردار جعفری نسب
اومدن یه الگانسو سه راه اسلام اباد کاشتن که چی
فک کردید مردم حالیشون نیست
فقط مامورا تو ماشین نشستن
هیچ کاری نمیکنند
2/9 خانوم گم شده جناب سردار تازه به فکر بازرسی از روستاهای ساری و نکا افتاده
واقعا متاسفم از سردار مسئول امنیت استان مازندران استان 10300شهید بعد از 13 روز می شنویم که هیچ سرنخی نداریم
نیاز 21 ارديبهشت 1394
اگر سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی است زیر سنگ هم باشد مجرم و فرد مظنون را پیدا خواهد کرد. ایشان شخصیتی مردمی و مدیری در صحنه است و صد آفرین بر تلاش این مرد خدایی
نا شناس 21 ارديبهشت 1394
به عنوان یه مادر میگم واقعا دوری از بچه سخته حتی چند دقیقه چه برسه به این همه زمان از ته دل برای این مادر و نوزادش ناراحتم امیدوارم هر چه زودتر پیدا بشه
افسوس 24 ارديبهشت 1394
متاسفانه باید برای نیروی انتظامی و عملکرد بسیار ضعیفش در اکثر زمینه ها تاسف خورد تا حادثه ای پیش نیاد از خواب بیدار نمی شوند بعد از حادثه چند روزی خود نمایی میکنند البته نوش دارو بعد از مرگ سهراب!!سپس فراموشی تا حادثه بعدی ،اصلا پیشگیری و برنامه برای عدم وقوع حوادث یا کارگروه فعال در این زمینه صفر واقعا ادم دلش برای این مردم نجیب میسوزه خدا خودش یاری کنه .
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
خسته نباشی سردار .ای کاش قبل از سرقت و سواستفاده کردن مجرمین از نبودن حتی چند دوربین امنیتی که جان و مال مردم را به خطر میاندازد استفاده میشد الان بچه دو ماه بی مادر نميشد .هزینه کمتری هم داشته تا این جنجال بزرگ چرا ما همیشه بعد از واقعه پیگیر کار میشویم پلیس پیشگیری وظیفه اش پیش گیری از جرم و جنایت است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.